خواسته های مردم از منتخبین شورای اسلامی روستا
وبلاگ استاجی های عزیز
تاریخ : دو شنبه 5 خرداد 1393
نویسنده : مریم شریفی

مردم فهیم وقدر شناس روستای استاج به سهم خود مشارکتی عالی در تحقق حماسه سیاسی داشتند آنان همچون هر ایرانی دیگر از آغازین ساعت شروع رأی گیری در روستا شناسنامه به دست درپای صندوق رأی حضور یافتند تا هم دین خود را به نظام ادا کنند وهم کور سو امیدی داشته باشند به بهبود وضعیت محل سکونت خود. 
در انتخابات شورای اسلامی روستای استاج آقایان اکبر استاجی(محمدآقا) حسین استاجی(علی) وعلی اکبر استاجی(حاج عبدالحسین) حائز بیشترین آرای مأخوذه شدند وبرای چهار سال سیاست گذاری امور روستا را در دست گرفتند. 
آقای حسین استاجی(محمد اکبر) در رقابتی بسیار نزدیک وفقط با اختلاف چند رأی در این ماراتن نفس گیر از رسیدن به خط پایان بازماند. 
ازجمله حواشی بسیار جالب این دوره از انتخابات شورای اسلامی روستا باید به حضور اقوام ،خویشان ،وفرزندان کاندیداها اشاره ای داشت که به جهت تشویق وترغیب مردم به رأی دادن به کاندیدای مورد نظر خود راه طولانی مسافت برجان خریده بودند واز دو سه روز مانده به انتخابات از تهران وسبزوار در روستا حضور یافته بودند ودر حال رایزنی با افراد ساکن روستا بودند. 
اما به هرحال آنچه که بود گذشت ما برای منتخبین آرزوی موفقیت وبرای کسانی که از راه بازماندند نیز آرزوی توفیق خدمت در جبهه ای دیگر را آرزومندیم. 
اما سخنی با منتخبین : 
شما که در روز رأی خوب ارزش رأی مردم را درک نمودید آیا تا پایان چهار سال خدمت به رأی آنها وفادار خواهید ماند؟ 
شما که قطعاً شوق خدمت در سردارید آیا این فرصت را پیدا خواهید کرد تا در جلسه ای اولویت های نخست روستا را شناسایی وبرنامه ای منسجم رابرای دست یابی به توفیقات ترسیم نمائید؟ 
یکی از مهمترین وظایف شما انتخاب دهیار به عنوان مجری سیاست های شماست آیا در انتخاب دهیار مسائلی همچون توانمندی،تلاش وپشتکار،پختگی وباتجربگی را لحاظ خواهید کرد؟ 
استفاده از تخصص همه استاجی ها به ویژه همشهریان عزیز مقیم سبزوار وتهران را چقدر در سیاست های خود دخالت خواهید داد؟ 
آیا این قصد را دارید که تمام اقدامات وعملکرد را طی جلساتی فصلی یا سالیانه به طور شفاف به اطلاع همه همشهریان عزیز برسانید؟ 
این وبلاگ متعلق به همه استاجی های عزیز به ویژه بزرگوارانی است که امروز همه آنها امید ماهستند ودر روستا ساکنند واین وبلاگ این آمادگی را اعلام میکند تا منتخبین عزیز آنچه را که صلاح دانستند از این طریق به اطلاع عموم وبه ویژه همشهریان عزیز برسانیم. 
شما خواننده عزیز: شما از منتخبیت شورای اسلامی روستا چه انتظاری دارید؟



|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: عکس , استاج , ,
برچسب‌ها: استاج , استاجی ها , وبلاگ استاجی ها , شورای استاج , انتخابات در استاج , نتیجه انتخابات روستای استاج ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید